Kameler i Fröslunda?

Jag mååååste bara berätta vad som hände mig och Sando för nån timme sen HAHAHAHA jag garvar fortfarande när jag tänker på det

Vi hade vart ute rökt lite hookah med Faisa o var på väg hem, så gick vi en bit ifrån IP här i fröslunda där det var massa folk eftersom det var Cirkus Maximum. Sen helt plötsligt ser vi massa kameler, och såna där djur som spottar (vad dem nu heter) springa och hoppa runt. Vi börjar garva, sen ser vi hur dem börjar röra sig mer åt vårat håll. Eller dem börjar springa åt vårat håll. Wtf tänker vi? :S Dem kommer närmare, sen börjar alla barn som har stått o kollat springa därifrån mot oss, och vi ser nån cirkuspersonal som börjar springa runt där. Vi börjar gå snabbare o tänker vart fan är staketet. Kamelerna kommer närmare och vi bajsaa påå ooooss HAHHAHAHA. Vi sprang som djur elr nej Sando sprang som ett djur hahahaha fan vad rädda vi vaaar, vi såg inget staket och jag fick en bild i huvudet av hur de skulle spotta på mig hahaha jag doooog. Så springer vi mot Sando så hör jag henne skrika "ÖPPNA BALKONGEN" mot hennes hus HAHAHA asså jag dooog av garv! Hon slutade aldrig springa hahaha fast jag skrek att dem hade stannat. Haha fan va äckligt det var, Sando skakade och jag dog av garv Hahaha. Tydligen kom polisen sen oxå, vet inte om det har nåt med det o göra men iaf. Vem fan tänker sig att man ska bli "jagad" av kameler här i fröslunda lixom HAHHAHA men it's Just another crazy day in my crazy life right? 8)

image675image676

Kommentarer
Postat av: Emelie

jo men det har man väl hört att det finns mkt kameler som promenerar runt i hoodsen i fröslunda :P

Postat av: sando

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAAAHHHA!!!!!!! ALLTSÅÅÅÅÅÅ JAG VILL BARA GRÅTA NÄR JAG TÄNKER PÅ DET. HATAR KAMELER, FIFAN JÄVLA BAJS! USH! HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH!! kan inte sluta skratta fifan!! :(

2008-05-07 @ 23:19:36
Postat av: Fayya

HAHAHAHA faaan att jag inte hängde med !!!!! alltså se sando i den där situationen är priceless

2008-05-07 @ 23:44:56
URL: http://Fayyaochmaddes.blogg.se
Postat av: sando

jag trodde de skulle äta upp oss fifan! fick en bild i huvet hur de springer över oss. fatta hur mkt de väger! de skulle krossa oss

2008-05-08 @ 23:23:41
Postat av: emelie

asså kolla in det här: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=769233



det lär ju va samma kameler och lamor!! =D om cirkusen drog vidare liksom.

2008-05-13 @ 08:08:59
URL: http://chezemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback