Onsdag

Skapligt trött nu efter en hård skoldag bara vart plugglektioner.
Två redovisningar på förmiddagen. Teater o grejer haha. men det gick ju bra :)
STOFFE och jag pluggade ju riktigt bra! (ser du stoffe, nu har jag skrivit om dig haha) ;D
Lär ju sova rätt tidigt idag. det behöver man.
Ganska mycket att tänka på just nu.
Mer o mer plugg dyker upp o sen har man ju valet till 2:an att göra
Det lutar väl åt Sam-Ekonomi iaf så känns rätt skönt att man har det mesta klart för sig iaf.

Sitter o lyssnar på "Dance with the devil" med "Immortal Technique"
För ni som inte har hört den så säger jag bara: Ni måste lyssna på den!
Texten alltså! Den är så hemsk så det är inte sant. :/ Jag mår nästan riktigt illa när jag hör den
men den är ändå så otroligt bra att man måste lyssna då o då.
Beskriver verlkligen verkligheten, hur det kan bli. och vad man verkligen inte vill ska hända!
Lyssa på den som sagt!

Nej ska ta o kirra lite glass till mig nu innan jag börjar dra mig härifrån =)



Kommentarer
Postat av: Faisa

äter du glass kl 22? va säger tandläkarn om de? haha nej skojjja puss puss , intressant blogg ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback