All I want for christmas

Äntligen är det Fredag. Har längtat till den här dan länge, och även till Lördagen imorn. Dem här dagarna kommer bli hur kul som helst! Fast i mitt horoskop idag stod det nåt om att jag inte skulle ha så höga förväntningar på den här dagen för att det inte skulle bli lika bra som jag trodde då. Typiskt att det står nåt sånt idag haha, men I dont give a damn!

Idag är det Sandos dag, eller hennes dag en dag i förtid. Eller vi säger att det är hennes kväll/natt/morgon så blir det bättre, eftersom det är imorn hon fyller år. Ska fira henne ordentligt ikväll! Jag säger bara; Tårtan! Mer säger jag inte, får nog låta bilderna som tas ikväll tala för sig själva sen hehe. Och så var det imorgon Lördag oxå, då kommer Sardonia! :D:D Ska bli hur kul som helst, har inte träffat henne på evigheter känns det som. Så vi lär ha mycket att skvallra om ;)

Ha en underbar dag allihopa!


Denna jullåt får jag aldrig nog av. BÄSTA!

Kommentarer
Postat av: Sarda

Äääälskar dig muy mucho!!! tack för dagen (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback