Luven' me



Såhär har jag levt i några veckor nu 8) Haha ne men typ, mitt rum har vart skitstökigt o ni vet väl hur d är, kläderna samlas på hög och man vet inte längre själv vart man har sina grejer. Och så hittar man alltid kläder man letat som en idot efter längst ner i högen haha 8) Mamma dampade varje gång hon kom i mitt rum så det var ju dags o göra nåt åt d iaf. Och nu.. dunununuuuuuuuuu



Moha! I made it :P Haha fick helt plötsligt massa plats för mig själv i rummet istället haha. o vårigt o fint blev d juuuuu höhö. Faast känner jag mig själv rätt så kommer det inte dröja länge innan klädhögen är tillbaka där i fotöljen 8)



Update:

Hahaha d där skrev ja för några timmar sen men blev avbruten av en tutande bil utanför så hann aldrig publicera det haha, och orkade inte skriva om allt nu så d fick stå kvaaaar 8) Drog iaf  iväg med Peiman o Stoffe hem till Stoffe förut och kom hem för en stund sen så hittade det opublicerade inlägget nyss haha :P

HAHA asså jag måste bara citera Stoffe som sagt allt fel idag fan vad jag garvat hahahha. "Vi kan spela såna där strand bollar.. stringis packet" HAHA asså vi garvade en kvart o nu lät d inte ens kul längre hahaha men men så brukar d ju va haha.. Tycker du?.. Gör du?.. Tror du?.. HAHA ne nu räcker d ingen fattar ändå nåt av vad ja babblar om haha ska göra nåt vettigare nu istället när min favorittid på dygnet precis har börjat mohaha

Pyyyss o Krrraaaaam!
eller som stoffe skulle sagt - Hej me dej!


Kommentarer
Postat av: MISSIKOS

hahahah hej me dig

2009-04-07 @ 03:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback