Fuckin fuckface

Jag är arg. Vet ni varför? Jo för att dem ska flytta våran studentdag! Av vilken anledning? Jo att våran äckelstad fyller typ 200 år, det är nationaldag och att den där fuckin kungen o drottningen ska komma på besök, just den 6 JUNI 2009! MIN STUDENTDAG FFS!!!

Har väntat på den här dagen sen jag började skolan för typ 11 år sen. Och har sett fram emot just den 6 Juni 2009 sen jag började gymnasiet. Och så ska den flyttas. Men till när vet man inte. Fredan innan går ju inte, ingen är ju ledig och kan fira en då. Man kan ju inte skjuta fram den en vecka, ska vi sitta o vänta på att få ta studenten en vecka lixom ? Och att ta studenten på en Söndag? Mnjaaa... Helt ärligt fattar inte hur dem har tänkt. Och blir fan ännu argare när nån eskilstuna politiker som har bestämt det  här säger i tidningen att det nog inte kommer möta på nåt motstånd!

Driver han :O Ska visa han motstånd.. hela SpSp3 på Rekarnegymnasiet är i alla fall mot det, och jag antar att de flesta andra studenter i Eskilstuna tycker samma sak. För vem fan bryr sig att Kungen ska komma hit i typ en timme seriöst!
6 Juni 2009 är min dag, punkt slut!

Kommentarer
Postat av: em

yo go girl! bränn slottet! wohooo hahahahaha

2008-10-15 @ 22:50:13
Postat av: Sardonia

Haha, vi tar studenten den 5:e och på kvällen är det party. 6:e är ju min dag hhaha, då kanske jag kan kma o fira allt sammans med er om jag vaknar dvs 8)

Postat av: Philip

Alltså dem är cp skadade! Vi ska fan ha vår student även om de krävs att endast SpSp3 åker runt med sitt flak på stan när inga andra gör de och bombar stan med musik och skit! VI skall hava vår Student ffs!!

2008-10-16 @ 17:13:00
URL: http://jadidi.blogg.se/
Postat av: Matilda Pettersson

De kan inte ändra det har jag hört. Folk har även skickat in klagomål till kommunen så studenten lär bli av den 6:e som de sa från början :) NTI ska ta den 6 iaf

2008-10-19 @ 16:50:57
URL: http://mjofsen.blogg.se/
Postat av: Fayya

om jag var kille asså... jag har ju stora fötter o ja e svart:p HAHAHA

2008-10-21 @ 16:50:02
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback