It's alla about fussball!

Nu har en vecka gått av sommarlovet. Det går snabbt! Men mitt sommarlov har iaf börjat på bästa sätt och precis så som jag ville att lovet skulle vara. Lite synd att vädret är tråkigt just nu bara, jag blir så seeeg utan solen. Haha mina ursäkter för att sega hemma hela dagarna, inte göra nåt alls o framförallt inte träna är extrema haha.

Men en positiv sak med att jag är seg och att vädret inte är det bästa är ju att man kan glo på fotboll hur mkt som helst då mohaha. Okej inte för att jag hade kollat mindre fotboll om kvällarna om det var 30 grader ute iofs, men antar att mina vänner hade slagit mig då haha dem hatar mig redan för att jag måste kolla fotboll varje dag ist för att göra nåt haha 8) Sitter faktiskt o kollar på fotboll nu haha uppladdningen inför matchen Kroatien -Tyskland som börjar snart. Fet match och nu ska Tyskarna krossas mohaha!

Btw så är det en vecka kvar till Jay Z konserten nu oxå. Gaaalet! Jag och Madde är fett taggade o börjar planera dagen så smått d kommer bli fett :D

Helt onödigt och tråkigt inlägg märkte jag nu, men vafan d var reklam o jag har inget liv. Ska kila o hjälpa brorsan med maten istället så d blir klart innan fotbollen hehe. Peace n luv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback