Film, snacks och Gulstans fötter!

170489-25

Det blev inte Blood Diamonds. Det blev The Departed istället. Den var bra,
fast blev lite krångligt i mitten. Jag, Gulstan, Faisa och Anja lekte att vi fattade allt, vilket vi inte gjorde haha. Men efter ett tag fattade man sammanhanget och den blev bra! Skumt slut dock. Vad hände! Haha helt gone.
Så eftersom det blev denna film tar vi nog Blood Diamonds imorn istället. Måste se den, om jag så ska våldgästa Gulstans hem haha ;)

Kom nyss hem och även fast vi har vräkt i oss chips, Cola, Choklad o allt är jag faktiskt hungrig! Haha ovanligt? Neeej! Så jag ska nog ta o dra mig mot kylen istället och sen bege mig till tvn. Sthlm live i repris vilket jag missade i veckan och måste se! Får se om det blir en film sen eller om jag helt enkelt
 väljer Gossip Girl! Så jävla bra böcker. Helt fast! Ni bara mååste läsa dem!

Nej kylen nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback