DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅT GOTT...

Bra uppdatering Mathilda, verkligen. Skärpning nu, SKÄRPNING!

Annars då?

Måste bara säga att fan vad surt det känns när man för en gångs skull lyckas ta sig upp ur sängen när man ska, utan att snooza över en timme (bara för att man kan), för att komma iväg och träna tidigt som man vill, men istället för att vara på gymmet och svettas vid den här tiden så sitter man fortfarande hemma för man vaknade med ont i halsen! Visserligen inte så mkt ont, men mina erfarenheter säger mig att träna gör man aldrig med halsont och jag har inte direkt planer på att bli sjuk, så jag får snällt sitta hemma! :(

Men det är helt okej att sitta hemma just nu eftersom jag idag inväntar paketleverans. Inte ett, utan två tillochmed! En klänning och en dator! hihihi känner mig som ett barn på julafton! Hoppas bara allt kommer idag nu, orkar inte vänta imorn med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback