RETURN OF THE 'M'

Okej så här är det..

Det fanns en tid då jag bloggade mycket, men av någon anledning slutade jag för över ett år sedan. Vet ej varför, men vet att jag sedan dess ständigt har tänkt att börja igen bara att jag aldrig gjort det.

Men så för några veckor sedan får jag ett sms från min kära vän Madlin där hon skriver att hon sitter och läser igenom alla mina gamla inlägg och asgarvar åt allt vi har gjort i våra dar, och att hon tycker jag borde skriva igen så att vi om några år kan sitta och garva åt allt tokigt och härligt som vi gör nu!

Sagt och gjort, med hjälp av min kära superduktiga kusin Emilia och min finaste finaste vän Sardonia som båda två hjälpte mig fixa designen, tog jag tummen ur röven och bestämde mig för att it's time!

- Så nu är vi här, bloggandes igen!

Och för alla som är intresserade av att läsa mitt svammel om dagarna, varsegoda! Och för alla er som inte är intresserade, varsegoda ni med för ni kommer bli intresserade ;)

PUSS & KRAM! // Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback