MONDAY MORNING


Jag skulle vakna klockan 9 idag. Tänkte unna mig lite sovmorgon sådär på en måndag, men ändå inte för sent så jag skulle hinna komma igång med allt jag ska göra vid 10. Jag behöver nämligen:
  • Plugga innan jobbet 16.30
  • Skicka massa viktiga jobbmejl
  • Fixa andra jobbärendet på internet
  • Checka scheman och planera veckan
  • Skicka iväg mejl och annat viktigt innan olika dealines
  • Hinna duscha o laga mat innan jobbet vilket gör att jag helst borde vara klar med plugget innan klockan 15.00!
Jag vaknade inte klockan 9 utan strax innan 10. Klockan är nu snart halv 12 och jag:
  • Dricker Kaffe
  • Facebookar
  • Bloggar
Gillar verkligen måndagmornar! Känner mig väldigt väldigt produktiv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback