BARA TORSDAG



Sådär har dagarna sett ut ända sedan i Måndags förmiddag. Hade gjort ett bra schema så att jag skulle få in så mkt pluggtid jag kunde mellan jobbet, och planen var ju att sitta ända till Fredag eftermiddag och göra klart allt innan helgen eftersom hemtentan ska in på måndag. Men nu är det Torsdag och klockan är bara 2 och jag är redan klaaaaaaaar!!! Weeehooo så skönt!! Inget mer plugg förrän Måndag! :D

Var förresten med brorsan och mamma på IKEA igår då brorsan skulle handla massa till sin nya lägenhet. Och guuuuuud vad sugen jag är på att handla saker till vår lägenhet! Fick hålla i fingrarna håårt för att inte tjyvstarta! Gaaaaaaahhh! Längtar så mycket! Bara en månad kvar nuuuu.. pepp pepp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback