It's a dog thing

Just nu är jag barnvakt. Eller okej då hundvakt.. tomajto tomato. Och just nu ser det ut såhär hos mig:



Leo och Nala. 2 år och 3 månader, och lite mer än 6 veckor. Dvs, Nala är en bebis. Och det är verkligen som att vara barnvakt haha. Precis som en bebis sover hon mest. Och när hon är vaken äter, bajsar och kissar hon.. inomhus 8) Så man får ha koll så man hinner med o se vart hon nu har lust att gå på toa för det är inte så trevligt att kliva i en bajskorv eller en pisspöl direkt haha. Fast kissiga strumpor får man ändå, tur att det inte luktar nånting :)

Och när hon nu är vaken har hon även världens energi. Skojar inte! Och precis som en bebis kliar hennes små tänder så hon måste bita på allt och alla.. grejen är bara att hennes tänder är sylvassa! Hon bet precis ett stort hål vid fötterna på mina strumpbyxor för när hon biter släpper hon inte och det är inte så lätt att skaka bort en lite pittbull/amstaff valp som hänger i din fot morrandes haha. Ja morrar gör hon oxå, för det är en riktig kaxig brud det här ;)

Men nu ligger dem som sagt o sover båda två och väntar på husse. Och just nu finns det inget sötare! Så nu ska jag passa på att vila lite efter en timmes bus och lek jag med, innan mina bebisar vaknar igen =)



Pyyss och krraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback