Sommartider hej hej sommartider 8)


Well här kommer en vanlig sån där Update om de senaste dagarna..

Börjar väl med Lördan o kan säga att den var mycket lyckad haha. Började som sagt hos Moko där vi var ett rätt bra tag allihopa, innan några bestämde att vi skulle till Caitlin så då rullade nästan alla dit o fortsatte festandet där. Hade sjukt kul och slutade med en promenad hem nån gång sådär 5 på morgonen. Solen lyste o hela stan var helt död så om vi hade varit i ett bättre skick hade promenaden nästan varit mysig haha :P

Söndags minns jag inte, eller det beror nog på att jag sov största delen av dagen haha men tror det var Fotboll som gällde på kvällen iaf. Och sen igår blev det grill o mys i Vilsta. Det blev ju äntligen sommarväder till slut :D Så vi satt i Vilsta o åt o åt o åt tills myggorna käkade upp oss haha :)

Idag har jag stekt hela dagen på Djurgårn me Gulstan, Sando, Anja o resten. Till slut skrek min kropp efter en dusch haha så ja o Gullan drog hem till mig. När jag väl hade kylt av mig i duschen en halvtimme haha började vi laga Mat o efter ett tag kom Faisa o madde oxå. Så vi åt o åt o åt igen, o sen satte vi oss ute på altanen o fortsatte äta, lyssna på musik, måla naglarna o snacka skit. Riktig skön sommarkväll allså :) ÄLSKAR VÄDRET!  Får inte noog :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback