FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEN!

Okej det kanske är dags att skriva nåt om studenten nu. Det har ju faktiskt gått fyra dagar sen nu. Men anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag inte vet vad jag ska skriva. Det finns inte ord som kan beskriva hur jävla bra den dagen var. Helt obeskrivlig, underbar och oförglömlig! En av de bästa dagarna i  mitt liv! Och jag önskar verkligen jag kunde vrida tillbaka tiden för att uppleva allt igen!

Känslan när vi alla satt inne i idrottsalen med en halvtimme kvar till utspring och rektorn sa "Jag utmämner er härmed till studenter 2009.. på med mössorna" Det går fan inte o beskriva men det kändes i magen! Eller känslan när vi stod och trängdes vid dörren med typ 5 minuter kvar och jag fick syn på min familj och mina skyltar och hur allt bara släppte i samma stund som man sprang ut. Jag som hade planerat att sjunga studentsången så högt jag bara kunde stod mest bara o hoppade, skrek och grät. Och ännu mer tårar kom det när jag sen äntligen kom fram till familjen, släkten o vännerna utanför skolan. Glädjetårar, lättnad och en känsla som det inte ens går att sätta ord på. FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

Och även fast resten av dan och kvällen/natten sen var helt underbar och bäst det med så är det är verkligen sant så som alla säger om att det bästa på hela dan är flaket. För faaan vad kuul det var. Helt sjukt! Man ville inte att det skulle ta slut och nu så här i efterhand vill jag bara göra det om, och om och om igen. Lyckos er som tar studenten nästa år fan haha. Jag vill göra det igen!

PUSS PÅ ALLA NI SOM GJORDE MIN STUDENT UNDERBAR! <3






mer bilder på fb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback