Släpp allt och bli dum nu

I Onsdags var det en partykväll som heter duga haha. Började på Partybänken här i Frösis me brudarna o grabbarna som vanligt och sen blev det utgång på Nybron :)

Mådde som man förtjänade när man vakna i Torsdags sen haha men började dan på bästa sätt med en frukost i solen med grabbarna utanför Moko, innan jag och moko drog till Borsökna. Där låg jag ute på min luftmadrass o flöt så jag brände hela min rygg haha men faan vad skönt det var. Doppa huvudet i kallt vatten när man är bakis måste nog vara bland det skönaste som finns haha 8)

Hängde vid Maddes stuga sen på kvällen o bara tog d lugnt, och idag har jag typ bara solat och packat. Har nog packat allt nu tror jag så man kanske ska ta o slagga snart. Ska ju ändå åka typ vid 6 - 7 imorn bitti.. jag kör oxå 8) Och vart jag ska nånstans? DANMARK BABYYYY!

Pyss och Krraaam ses om en vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback