Rhodos baby Rhodos!

YASSOU! Som vi säger här i Grekland :P

Well internet har krånglat sen jag kom, vi trodde grannen som vi snylta det trådlösa ifrån var på semester elr nåt men igår började det funka igen så hoppas han stannar hemma nu haha :P

Kom iaf hit till Rhodos i onsdagseftermiddag efter en lång dag med flyg och väntan i Aten. Väl framme hämta Stoffe och Saeed mig på flygplatsen med moppe.. haha yes ni hörde rätt, resväskan hade stoffe mellan benen när han körde 8) men är man i grekland så är man haha. Blev en sighsting runt stan, hälsade på alla och på kvällen drog vi en krogrunda.

Sen började då jobbet i Torsdagskväll. Jobbar på El Corazon, den bästa baren med den bästa personalen! Vi är 4 tjejer som är servitriser, 3 killar som är inkastare och så chefen/bartendern. Alla är svenska haha förutom Mosko en av inkastarna som är typ underchefen, och sen chefen då, Manoulis, men han kan ändå svenska haha och så är Michell halv grek. Men jävligt roligt gäng så man har hur kul som helst. Sen finns det många roliga människor som är här och turistar oxå och som dyker upp varje kväll. Finns redan många man kommer sakna när dem åker hem :( Anyway jobbar hela nätterna, egentligen ska vi stänga 04.00 men min chef har fått för sig att vi ska öppet längre o tjäna mer cash så vi har öppet till 05 - 06 varje morgon 8) men men kul är det iaf så :D

Mickis kom in till oss i Lördagskväll, och igår åkte vi iväg till henne i Faliraki och rensade maten på hennes al inclusive hotel 8) Haha, annars är det bara jobba, sova och upp till stranden som gäller en så länge. Men vi har några utflykter planerade som vi ska göra så fort vi får lön 8)

Ne nu sover stoffe och saeed här redan så jag ska nog oxå ta o sova en stund innan jobbbet. Klockan är ju en timme senare här :)

Pyyss och Krrraaaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Natalie A

Saknar dig massor min Bulle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback