I'm scared of lonely

Well har haft en soft och rolig helg. Började i Fredags med att brorsan kom hem utan förvarning för att joina oss när vi firade syrran som fyllde år. Så vi åt indiskt och sen bakade vi paj, moffade o kollade på film bara :)

Sen igår drog ja me Gulstan till kurdfesten i Solna. Hade tom kurdiska kläder på mig 8) haha :D Men efter en dans bytte ja om, fan ja dog i dem hahaha. Iaf d va skit kul o ja Gulstan, Idres, Peshraw, Werya, Biston, Hoshi, Rafi o resten av gänget djuraaade haha. Mina fötter var typ sönder när vi skulle hem sen. Fast fick till en skön vurpa på väg till bilen när vi skulle hem hahaha. Helt isigt o blött o ja bara gled o drog Diana (gulstans lillsyrra) med mig o Biston dog av garv samtidigt som han försökte hjälpa oss upp, för ja slutade aldrig glida hahahahaa. Rakt i en typ vattenpöl oxå fan haha o precis utanför så d va ju inte så att ingen såg direkt hahaha 8) Men men tur att d var när vi skulle hemiaf haha :P

Deckade skönt hos Gulstan sen iaf, o imorse var d småjobbigt o gå hem har världens träningsverk fan haha! Är skit trött oxå har inte sovit så mkt, o så mkt plugg har man inte hunnit med heller eftersom brorsan är hemma. Men men vart en najsig helg iaf, och nu ska ja fortsätta umgås med brorsan lite eftersom han drar hem imorn igen.

Pyss o krrrraaaam!







Kommentarer
Postat av: Sarda

Du är den vackraste svensken jag sett i kurdiska kläder! Äääääälskar dig så det känns. (L)

Postat av: Anonym

haaaahaaaaaaaa största skämtet i stan eru! först färgar gulstan ditt hår brunt, sen tar du på dig kurdiska kläder? vad kommer härnäst? du bankar in din näsa i väggen så du får en kurdnäsa också? seriöst, du e fan lost. stanna till lite och tänk efter för du e jävligt lost

2009-01-27 @ 17:21:50
Postat av: Anonym

du gör verkligen allt för att vara i snubbens närhet, aldrig varit me om billigare och mer lättlurad

2009-01-27 @ 17:22:54
Postat av: Mathilda

Hahahahahhaha seriöööööst

Är jag lost? Jag är mer down to earth än vad du någonsin kommer bli. Jag menar jag sitter inte och lägger mig i andras liv och snackar om saker som jag inte har det minsta aning om. Aa joo jag färgade mitt hår brunt för att jag ville se ut som en kurd, exakt så var det fan u got me.. Och klart som fan jag är stolt över mig själv, till skillnad från vad du borde vara iaf. Jag är stolt över att jag står för vad jag säger, till skillad från dig som absolut måste kommentera ANONYMT! Hahahahha patetisk elr vad, jag vet att mitt liv är intressant men att d var så intressant hahahhaha... its an honor fan!

2009-01-27 @ 22:13:46
URL: http://bulleens.blogg.se/
Postat av: Fayya

Alltså mathilda älskling ta inte bort de här låt den där lilla mammaknullaren som säkert hyrt någon som kan stava eller langa dissar vara stolt o läsa om de här då o då =)



jag vill inte sjunka lika lågt som personen men alla vet redan hur lågt satt hon är

2009-01-27 @ 22:20:42
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla om du inte är så patetisk och inte är ett särbarn som inte har något annat för dig säg vem du är så kan vi snacka om saken face to face. Om du vågar och inte gömmmer dig bakom skärmen

2009-01-27 @ 22:26:39
Postat av: sando

alltså påriktigt nu, lägg ner! så omoget fan! lev era egna liv. orka lägga sig i andras liv o hålla på. vafan är problemet

2009-01-27 @ 22:30:16
Postat av: Anonym

(förlåt om jag är omogen sando)



snälla hora gör de



på riktigt gör de varför så fucking feg jag ber dig kom och säg bara att du gjorde de. Jag vet ju redan jag trodde inte ens att du var så fucking feg .. eller jo de vet jag men sluta ha svansen mellan benen o säg bara du kan till o me be någon kompis erkänna de åt dig

2009-01-27 @ 22:33:29
Postat av: en av snövits dvärgar för fan

fan mathilda du som sa att du ville färga håret blondt igen för några dagar sen, du borde inte göra det.. han kanske inte vill ha dig då!



shit alltså, du kan nog inte. inte för att du va brunett när han träffa dig från allra första början men han kanske gillar kurder och det är ju bara kurder som har brunt hår så färga inte, ett tips!



alltså herregud.

2009-01-27 @ 22:34:18
Postat av: Anonym

de var ja som sa de senaste.

2009-01-27 @ 22:34:35
Postat av: Din snygging ;) Anja haha

shiiiiit Mathilda har inte dom här tjejerna växt upp? det här måste nog vara årets skämt, sitter som ett frågetecken här va :D



SNÄLLA du som skrev vem fan den nu än är, vill bara säga att det är det skämmmmmmmigaste jag vart med om på ett JÄVLIGT BRA TAG! Fan vad arg man blir seriöst !!!!



puuuuss på dig snygging Mathilda!



Ps. va bara tvungen, hahahhahahahahahahahha SERIÖST?

2009-01-27 @ 22:48:27
Postat av: Anonym

LAAAAAAAAAAAAAAAAAACK MAN BLIR PÅ SMÅ HORFJORTISAR! SKRIV DITT NAMN PÅ NAMN FÄLLTET DIN FITTUNGE!!!!

2009-01-27 @ 22:52:04
Postat av: Maddde

asså eller hur anja, SEEERRIIIÖÖÖSSSTTTT, GE UPP.

2009-01-27 @ 22:56:55
Postat av: Fayya

nee jag kan inte sluta när jag väl börjat förlåt igen sando



låt gud lemlästa din kropp vem de än var och låt tres** stoppa in en flaska i din fitta du e ju redan uttöjd av vad jag hört





(jag vet vem de är och jag tänker fortsätta anklaga personen)

2009-01-27 @ 22:59:55
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/
Postat av: Anja

ps. det va jag som skrev det andra också just soooo you know fucker !!! jävligt LACK!!!!!

2009-01-27 @ 23:00:31
Postat av: Anja

HAHAHHAHA Faisa sitter och vet exakt vad du tänker på! HAHAHAHAhAHAHAHA

2009-01-27 @ 23:03:00
Postat av: Sarda

Jag undrar bara, hur gammla är ni egentligen? Seriöst, ni kallar Mathilda för patetiskt och lost - men inte är det hon som gömmer sig bakom en dataskärm och bajsar ur sig en massa.



Mitt tips till dig, er, vem det nu än är som skriver åt dig/er: VÄX UPP & skaffa er ett liv. Snälla, så svårt kan det inte vara.



Och by the way, snubben vill inte ha DIG - när ska du inse det? Stör mig så grovt på vilsna små tjejer som ska springa efter "the love of there life" - hahah det är väl vad du inbillat dig att han är för dig ha? :)



Patetiskt, så jädrans patetiska.

2009-01-27 @ 23:50:31
URL: http://sarda.bloggagratis.se.
Postat av: Sarda

their...





Aj då, även de perfekta kan göra fel ibland ;)

2009-01-27 @ 23:52:39
URL: http://sarda.bloggagratis.se.
Postat av: Hamza

Helt ärligt du med den barnsliga kommentaren, har du inget annat för dig än att bry dig om alla andras liv ? eller är det för att du själv inte har nått kanske ? lev ditt liv och låt andra leva sina och håll dina tankar för dig själv, för det är ingen annan än du själv som bryr sig om dom ;)

2009-01-28 @ 00:12:31
Postat av: Natalie A

Människor som inte har respekt för andra och som inte tål o se att andra har det bättre än dom är riktigt patetiska och omogna. Såna människor förtjänar ingen respekt och kommer aldrig göra det heller, det kommer sluta med att de förlorar alla sina nära vänner och personer de gillar pga att de är så falska och helt FUCKING misslyckade! Istället för att sitta och leka grymma bakom en fucking data skärm, gå och säg det till Mathilda i hennes fejs. Men jag förstår såklart att ni inte vågar för ni är rädda för vad som kommer hända efteråt. Ni är så jävla löjliga, omogna fuckers! / NATALIE ARI

2009-01-28 @ 18:44:22
Postat av: Daniela

asså OMG så alla blondiner som färgar sitt hår brunt vill vara kurder eller? plus snälla hon var på kurdfest låt henne ha kurdkläder inte som att hon går runt i de på stan eller hur. o dom andra grejerna, om du vet "så mkt" om henne orka skriva det här ens, som att du vet mer än vad hon själv vet om sitt liv.

2009-01-28 @ 21:23:22
URL: http://mrscarter.blogg.se/
Postat av: Daniela

Svar tillbaka: Haha eller hur 8) men hoppas du vet vem den mobbade människan som skrev kommentaren e iaf, han/hon/det verkar ju inte ha ett liv

2009-01-28 @ 23:18:23
URL: http://mrscarter.blogg.se/
Postat av: Sando

haha.. blir så förvånad över att vissa har så svårt att växa upp! låt människan lida av allt. skit i allt dehär mathild.. du har oss, vem har dom? :)

2009-01-29 @ 20:47:05
Postat av: MISSIKOS=)

ser att det är så många fina tjejer som kommenterar här så jag kan passa på att säga att jag är söt kille 18 som söker mysig tjej 14.. haha natthumor men serisöt mathilda ja lider med dig.. ignorera och lev ditt härliga som du redan gör baby=)

2009-01-31 @ 02:54:45
Postat av: frida

Hej kom in på din blog för några månader sen gillar att läsa den...Men blir sjukt chokad över kommentaren du fått. Helt sjukt hur lågt vissa människor kan sjunka. Säger som de andra lev dit liv och ignorera dessa människor ;)...

2009-02-01 @ 06:14:20
Postat av: sando

hahaha söt frida.. min frida :P

2009-02-02 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback