Mitt 2008 - Del Ett

Januari
Första månaden på mitt 2008. Fortsatte med rätt mycket film och moffande med tjejerna om kvällarna. Åt en del Club sandwich på Perrongen, bokade egypten resan, och började träna på friskis vilket lyckades hålla i sig än idag! Var även en del studiebesök me klassen runt om i stan, annorlunda redovisningar, sörjde Heath Ledgers död, Gossip Girl började och jag var helt hooked och längtan efter sommaren började..



Februari
Ming Palace öppnade igen efter branden och vi var självklart där direkt! Träningen på friskis fortsatte, blev en tripp till syrran i Växjö, började med Körkortsteorin vilket jag iofs la på hyllan sen 8) Det blev sportlov och jag drog till brorsan i Gbg några dagar, Emma fyllde 18, man lärde känna lite nya  människor, och så kom sardonia o hälsade på o lyste upp tillvaron.



Mars
Under Mars blev det studiebesök till Sthlm med klassen, åt även på Ming med några i klassen, fixade massa  inför min födelsedag och räknade ned dagarna! Så kom påsklovet och jag fyllde 18! Hade en mycket rolig fest, och  resten av lovet blev chill och nedräkning inför Egypten resan..


April
Började med en liten konstig period, men med mina vänner klarar man allt. Hade en del roliga redovisningar i skolan och vi spelade in vår Hamlet film, firade pappa och sen finally - Egypten! En vecka i Hurghada med mamma, pappa och brorsan som var mer än wonderful! Väl hemma igen bokade vi biljetter till Jay Z konserten i Juni, njöt av det fina vårvädret grillade, luffade, rökte massa vattenpipa, basket och bara längtade till sommarlovet! Firade valborg i gbg..






Maj
Började hos brorsan i gbg med lisebergsbesök o hela kitet. Forsatte våra hobo lives med luffande o vattenpipa ute, syrran kom äntligen hem från Mozambique och Jag och Sando blev jagade av kameler i Fröslunda HAHA. Mickis fyllde 18 och vi åt på Ming, sommarvärmen kom och vi steke ute, drog på allkårsfestival på Campus i Växjö hos syrran och hade en sjukt rolig helg o fick bla se Looptroop. Värmen fortsatte och slutspurten i skolan började så man försökte bara hålla ut de sista veckorna, Ahmed och Iid firades.




Juni
Sista veckan i skolan som inte bestod av så mycket plugg utan bla aktiviteter ute i solen i Vilsta. Lata dagar i solen efter skolan var det som gällde, och så kom första doppet! Skolavslutning,  och så såklart Studenten och många skulle firas! Men det var inte bara sommarlovet som började utan även Fotbolls EM! Maxade helt o glodde i princip varenda match! Sen var det ju Finally Jay Z konserten som blev helt awsesome! SATC the Movie hade äntligen premiär, annars fortsatte sommarlovsdagarna som vanligt,  dock inte så varma, men med basket, hookah och massa Lil Wayne om dagarna innan Familjen Sandberg drog till Danmark...





Fortsättning kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback