Carpe Noctem!

Brorsan har dragit tillbaka till Gbg igen, resten av familjen börjar snacka jobb igen och jag börjar tänka plugg igen.. typ.. iaf.. nästan... lite.... pytte...

Anyyyyywaaay.. Det jag skulle säga var att d märks iaf att lovet börjar ta slut. Imorn är sista lovdagen och the biggest problem kommer helt klart vara att somna imorn. Seriously, har somnat tidigast 5 varje natt, o ja är hur pigg som helst nu, så hur fan ska ja kunna somna imorn :S Egentligen måste ja sova typ NU NU NU (?!) för att kunna vakna tidigt imorn så jag är trött imorn kväll o yada yada... Bullshit! Sånt där funkar ändå inte på mig. Och kom precis på att räddaren i nöden, mina extra starka koffeintabletter, nog är slut vilket betyder att jag antagligen måste hälla i mig typ en liter kaffe på onsdagsmorronen. Yeeey!

Så om ja kommer helt speeedad till skolan på onsdag är det inte för att jag är supermegaexited över att skolan börjar igen.. nope it's just koffein baby!


är man en nattmänniska så är man...

Kommentarer
Postat av: emelie

min lilla nattuggla där!

2009-01-06 @ 21:47:24
Postat av: Sarda

Oh my god, hahah girl i so feel you. Och jag som brukade sova senast 00, HAHA! Har varit uppe till fem varje dag under lovet. Craaaazy.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback