So sick

Well well, vem gick inte o blev sjuk sådär lagom när skolan började igen. Eller det började ju i måndags tom bara för att ja hade bestämt att träna då såklart 8) Anyway, sjuk har man vart iaf  så vart hemma hela helgen. Typ inte haft nån röst men gav mig ett gott skratt iaf eftersom d lät förjävligt varje gång ja öppna munnen så garvade varje gång ja skulle prata haha. Har iaf tillbringat helgen i min säng, lovar, har inte rört mig därifrån i onödan, o så har ja matat OZ. Inte hunnit träffa Gulstan heller som kom hem från Paris :(

Men men nu är man iaf bättre så hoppas bara ja blir helt frisk snart så ja kan träna, fan ja dööör. Aja nu håller ja på o dör av Coca Cola abstinens (var tvungen att skriva coca cola för min bror tycker det är förbannat kul när ja bara säger kola haha) så ska kila fixa det. Pyss o krrraaaam!


Kommentarer
Postat av: Sarda

Stackars älskling! Krya på dig min söta rara Mathilda! Ääääääälskar dig. Oh how I miss you =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback