Everybody knows that nobody really knows

Min bror sa till min syster för några dagar sen "så här lite inloggad på msn har mathilda aldrig varit i typ hela världshistorien.. har d hänt nåt eller? vad gör hon!"

Haha och det är fan sant, har inte vart online på msn på typ hela lovet så man kan ju undra vad jag gjort? Saken är att jag inte gjort nånting.. har  bara tagit det lugnt helt enkelt och inte pallat med datorn så mkt :)

Fast för att inte har gjort nånting har jag ändå hunnit mkt.. har tex hunnit färga håret, åkt galna bildfärder med stoffe (haha) utgång me tjejerna o firat Emma, börjat sy på en av mina studentklänningar ( elr ok inte jag då men iaf) kollat klart på OZ, kollat typ två säsonger av Scrubs, driftat ute vid Volvo, roat mig med att se en bil åka ner för vilstabacken, sett en heeeeel del filmer, tagit många rundor på stan, sovit och framförallt ÄTIT :D Helt enkelt lite av varje och jag fick ett rätt perfekt lov ändå alltså!

Var ledig idag också vilket var väldigt skönt, men hatar att man ställer om sig för lov så lätt, för nu blir det jobbigt me skolan igen. Orkar inte!! Tur att det på Torsdag bara är 100 dagar kvar till Studenten iaf, ser lite ljusare ut då ;) Och torsdag innebär ju även 100-dagars festen! Så kan nog bli en bra vecka iaf :)

Och förresten, lite seg jag vet.. men om ni inte sett Happy Feet så gör det! Haha fan bästa har garvat åt den i efterhand i flera dagar haha!

Pyss o krrraaaam!


Den fanns inte på youtube (!) men..
LADDA NER LIONEL RICHI & AKON - JUST GO!! BÄÄÄASTAASTE!!!

Kommentarer
Postat av: Superwoman

Så fin du är min älskade vän. Jag saknar dig!!!

Postat av: Anonym

Hahahh asså orka va katt din bitch men som vi säger... vi kommer aldrig få svaret på VF JUST VI BLEV DOM UTVALDA att va heta :p 8-)

2009-02-24 @ 19:45:31
Postat av: Fayya

Hahah de var ja som kommentera på den där anonyma:p





SV:HAHAHAHA ja sa de idag till tjejerna ja svär! okej nu e du härmed karaktär Lady Hump

2009-02-25 @ 20:14:04
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/
Postat av: Emilia

Såg dig imorse när du var på väg till skolan, ska du bli ljushårig igen ? :) Såg att du hade slingor eller nåt så tänkte det ;D fint iaf ! <3

2009-03-02 @ 09:46:52
URL: http://eeemilutt.blogg.se/
Postat av: jessie

Hej



jag och min pojkvänn firar 4år tillsammans den 20 mars men vi har ingen anning om hur vi ska kunna göra denna dagen oförglömlig.



Har du ett toppen förslag så tveka inte med att skriva,

bästa förslaget belönas med ett pris.



mvh jessica

2009-03-03 @ 13:38:23
URL: http://jessiiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback