VAFANCULO EH!

Har haft en sjuuukt rolig vecka! Började i måndags med att min Italienare Alberto kom för att bo hemma hos oss. Tillsammans med han, alla andra italienare och alla andra värdar från klassen och Smid har vi haft skit kul! :D Vi har ätit tacobuffé, bowlat, spelat biljard, åkt skridskor, spelat minigolf, ätit på phoenix, hängt på Java, lagat köttbullar och massa annat. Verklligen skitroligt och jag saknar dem redan mycket! Så tråkigt o ledsamt när de åkte hem igår :(

Saknar Kamils skratt som hördes över alla, Albys flummeri och truso poser, Lucas blickar, Coffees fina gubbposer (HAHA) Sanus "dont touch my hair" och allt annat oxå! Om två månader ses vi iaf igen i Italien! Längtar! ;D

Och så är det ju lov nu, hur skönt som helst! Känns som jag har fått två veckor lov eftersom vi inte hade nån skola när Italienarna var här. Idag är det iaf Emma som ska firas, så det blir ut o äta o sen får vi se. Och så är det ju Alla Hjärtans Dag idag oxå, har ätit massor av gelehjärtan och nu sitter jag o väntar på blombudet som ska komma me blommor till mig... från vem? Det återstår att se ;)

Pyss o krrraaaam!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback