The day I stop will be the day I turn cold



Känns typ som om jag har lov  igen haha har den känslan. Kanske beror på att jag inte ska till skolan på en vecka iofs men :P fett skönt iaf!

Igår kväll åkte jag Gulstan o Stoffe runt o luffade haha roligt hade vi iaf. Mötte Gaby som ju fick körkortet igår så vi racade runt lite, försökte få dem att åka fast and the furious haha inget liv :P Sen fick även jag raca lite i stoffes bil mohaha tror stoffe höll på bita av sina naglar HAHA han såg fett nervös ut haha men vadå ja kör ju fett bra elr hur :P hahaha sen drog vi till donken när de höll på o stänga o åt alla leftovers till vi höll på spricka o satt där lite innan vi drog o luffa lite till haha stannade o kollade på stjärnorna genom takluckan :P Vi såg stjärnfall! O så klämde stoffe fingrarna i takluckan "AJ.. vänta.. *paus*... AAAAJ!" HAHAHHAHAHA fan va ja garva :D Skadad kväll iaf haha.

Har vart runt på stan o fixat massa nu inför resan, o sen var ja o prova min studentklänning oxå :D Haha kändes roligt o stå där medans hon gick runt mig o nåla här o där haha :P Den kommer bli mkt fin iaf :D Hann typ dricka 3 kaffe på en halvtimme elr nåt så känner mig rätt speedad haha kanske märks :P Nu har jag iaf satt på
Eros Ramazzotti på högsta volym o ska försöka börja packa haha. Hatar o packa vet aldrig vad man ska ta med sig så ja behöver alltid största möjliga väska eftersom det slutar med att jag typ tar med mig allt :P Så får väl se hur det går den här gången ;)

Pyss o Krraaam!

Kommentarer
Postat av: mickis

kommer sakna dig! :( ha det bääääääst

Postat av: Sarda

Jag saknar dig varje dag, dygnet runt. Men nu kmr jag sakna dig ännu mer. JAG LOVAR, vi kmr ses så fort du kmr hem. Sköt om dig, ha så skoj & glöm inte: Jag älskar dig. Ciao bella, have a safe trip!

2009-04-18 @ 22:08:25
URL: http://mrsjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback