The rest is still unwritten...

Long time no seen!

Och vad har då hänt sen sist jag skrev? Tyvärr händer inte så mycket mer än det vanliga med skolan, träning och chillhelger. Så alltså finns d inte så mycket o skriva om heller.

Men iaf, i lördags firades Caitlin som fyllde 18 år i Torsdags (Grattis igen!) Kul var det och vi maxade dansen! Och som vanligt fick man sig några goda skratt åt moko på dansgolvet haha :D Älskar min underbara Klick (som min brorsa brukar kalla mig och mina vänner) vi lyckas (misslyckas) alltid! :D

Annars händer inget förutom att jag fayya och hajen planerar hur vi ska börja filma våran verision av The Hills här. Vi har stora planer haha alltifrån introt till vem som ska ha vilken karaktär till vart vi ska filma haha :D Snacka om att vi är helt hooked vid serien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback