Sommaren 2008

Har setat o kollat igenom alla bilder från i somras och fan vad jag längtar tillbaka! Därför kommer nu en lista på 30, rätt ointressanta, men ändå minnesvärda händelser från min sommar 2008. Och jaa det är rätt många, men om du inte pallar läsa så skit it då! 8)

SOMMAR 2008



1. När vi rökte vattenpipa vid skolan, men vi bara hade spiskol kvar o d sluta med att vi drog till en grillplats i lagersberg där vi gjorde upp en brasa mitt i natten bara så att vi kunde röka vår vattenpipa...

2. När vi grillade mitt i natten, ahmed lekte pitbull när han skulle släcka elden, men d sluta ändå med att vi "sprang" ifrån både polisen o brandkåren haha

3. När vi skulle fira Bahar o grilla maaassaa i Borsökna. Men precis när maten var klar började det åska o spöregna så alla kasta i sig maten. Jag o faisa lindade in oss i min handuk o rensade allt som gick att rensa, och blev kallade tjuvar medan faisa bara sjöng "everyday i'm hustlin" 8)

4. Maddes födelsedag och allt vad det innebar 8)

5. En av alla dessa taxiturer hem efter utgång då Moko inte var bästa kompis med chauffören hahaha

6. Maddes små incidenter hos Dennis 8)

7. Hur vi gjorde Jour Livs rika pga av alla Burn och nudlar vi köpte därifrån

8. Antal påsar nudlar vi käkat under dygnets många timmar...

9. Mokos engelska uttryck som gav, eller fortfarande ger många goda skratt. eller vad sägs om: disrespectable, reflexable, figrrrrr out, allapan me, technologyy..

10. Mokos svenska uttryck eller ord som tyvärr inte alltid blev rätt.. ensamnade, insektet, smältade...

11. Hur Hamza skrämde skiten ur Chia, men framförallt ur Moko när vi kollade på film, och Moko instinktivt försvarade (?) sig med händerna "vinkandes" i luften HAHAHAHA

12. Hur jag på nåt sett lyckades spotta Faisa mitt i fejjan när jag egentligen bara skulle spotta 3 ggr över axeln pga den svarta katten som gick över vägen...

13. När vi spelade "rugby" mitt i natten på skolgården haha

14. När Iid firade Sveriges enda seger i EM med att bada i fontänen i Fröslunda

15. Antal ggr vi pumpat Dopeboy  och Mr Cool (remix) på högsta volym under bilfärderna

16. Hur svarta våra lungor är efter 2 månaders konstant vattenpipa rökande...

17. Hur rafi fick Piggelin att bli pingeling, mingeling... och i slutet av kvällen; Viking Line HAHA

18. Alla soliga varma dagar när vi stekte i borsökna o alla trängdes/krigade på luftmadrassen i vattnet tills d gick hål 8)

19. När alla lyckades samlas på toaletten på Nybron just när Lionell richies All night long spelades, och vi sjöng o dansade där inne medans kissnödiga köande människor inte fatta nånting, gav upp o drog haha

20. Maddes Indiska "Väska" i sthlm haha

21. Vårat 7 timmars köandes utanför globen innan Jay Z då alla var döda utom jag som hade käkat tre extra starka koffeintabletter 8)

22. Antal inristningar av namnet Bullen som finns i Kina huset...

23. Våran älskade bänk mitt bland träden i parken/gården

24. Antal ggr som Leo har juckat mot Chias ben HAHA

25. När jag och faisa siade om framtiden med hjälp av musik och faisa fick svaret Prison Walls HAHA

26. När vi körde bollkull i Borsökna badet och Moko var full HAHAHA

27. Hur vi i 3 dagar rensade ett körsbärsträd vi hittade och den sista dagen tvingade vi upp Chia högst upp för att ta det sista haha

28. The Voice 08 bland 58 tusen fjortisar och en riktigt *host* bra mobiltäckning!

29. När vi satt o rökte vattenpia och en alkis kvinna gömde sig för sin manliga alkis kompis hos oss, men d sluta med att han hittade henne o hon drog och "rökte en brajj" och han satt kvar med oss och berätta sitt livs historia medan jag sando o faisa bara ville garva sönder oss HAHA

30. Antal ggr Moko smyg-hinkade vanliga dagar/kvällar/morgonar/nätter haha och speciellt när han hinkade i smyg när vi skulle på Batman, drack lite för mycket och somnade i bion hahaha :D



31. Hur Klicken (ni vet vilka) gjorde sommaren 2008 minnesvärd och bäst!

Kommentarer
Postat av: Sardonia

Klicken? Something som jag har missat I guess :/

Postat av: Mathilda

Sarda: Min klick ju! Min brorsa säger alltid du o din klick om mig o mina vänner. Du är ju inräknad såklart på distans! :D

2008-09-27 @ 01:08:14
URL: http://bulleens.blogg.se/
Postat av: Sardonia

Hahha, jasså det ja! Well, det är väl bra att du inte har glömt bort mig darling!

2008-09-27 @ 09:52:18
URL: http://sardonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback