I-lands problem to the maximum

Asså pallaaaa!!

Är sjuk, trött och jag pallar inteee plugga!

Plus att hela helgen är typ fullbokad. Morfar och Lilli är här från Danmark, vilket betyder att helgen kommer spenderas mycket tillsammans med dem. Samtidigt som Sando kommer till etuna och henne har jag inte träffat på över en månad(!) så måste verkligen hinna träffa henne! Och så kommer Faisa o Madde hem från Amsterdam så vill ju träffa dem o höra allt de har o berätta oxå. Och sen mitt i allt måste jag hinna plugga.. allså huuuuur :/

Plus att eftersom jag gått o typ blivit förkyld så kan jag inte träna heller. Och när jag inte tränar blir jag fan deprimerad! Inte blir det bättre av att typ varje dag i skolan planeras ett nytt prov in, vilket gör att de närmsta veckorna fram till lovet kommer va fullspäckade av plugg. Och det går fan inte o plugga när man är sjuk, seg i huvet o bara vill sova!

Asså pallaaaaaaaaaaaaaaaa!


retards

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback