weekend

I fredags kom min baby Sardonia hit.  Så det blev en eftermiddag med henne som var lika mysigt o rolig som alltid. Honey, miss u already! Och sen igår var det först firande av Felle som ju äntligen fyllde 18 i Torsdags. Det blev tacos, lite drinkar o så överraskningen, homeparty ;) Haha :D Sen var det meningen att jag o Gulstan o några av grabbarna grus skulle på kurdfest i Västerås, men det blev ändrade planer o i brist på energi att göra nåt annat slutade det med att Gulstan o jag hamnade på Phoenix istället haha.

Nu ska jag äta lussebullar, dricka julmust och kolla film med syrran!


Kommentarer
Postat av: Sardonia

Jag älskar dig min älskade älskling!

Postat av: Fayya

HAHAAH fuul! direkt efter att jag skrev inlägget så kom soma till mej vi rökte aslänge o prata om livet :P du borde vart där men.. aa juste jag ringde ej dej HAHAHA

2008-11-19 @ 12:07:55
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/
Postat av: Fayya

HAHAHAHAH jag tror ingen slår mej på att göra platser stökigt så i dont care what u dooooooooo :p



2008-11-20 @ 11:27:51
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback