Back before you know it

Nu bär det av til Växjö över helgen! Hälsa på syrran. Ska bli skit kul och skönt att komma bort lite :) Det är allkårsvecka på Växjö Campus just nu så det betyder parteey hela helgen för vår del ;) Ikväll blir det Fredagsfestival med uppträdande från bla Looptroop och Petter (Adam Tensta ställde in) och imorn blir det grisfest (?) Haha ;) Ser ut att vara fint väder hela helgen oxå så då blir det nog lite bbq oxå. Naajs :D Nej nu måste jag kila, tåget går snart. Hare gött! Piz n luv!


Kommentarer
Postat av: Fayya

Haha tur att inte jag e där ba skithungrig sen dom ba Välkommen till GRISfesten .. hahah !



miss u redan

Postat av: Sarda

svar: HAHAHA ja visst var den?! Maan va jag skratta, shit jag dog! & såg du hur dem hade stavat till Michael Jackson på skärmen där bak? HAHAHA!

2008-05-25 @ 21:43:49
URL: http://sardonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback