You are one of a kind

Igår drog vi till Västerås för lite shopping. Meningen var att jag skulle hitta nåt till min födelsedag, fast det gick inte så bra. Men kul hade vi iaf! Vi åkte med två bilar så vi racade lite på vägen dit haha. Alltid roligt att åka bil med musik på högsta volym, och när det sen är med cp människor blir det ännu roligare haha :D Gled runt i stan o zajkade oss som vanligt medans vi kollade kläder. Sen tog hungern över och vi åkte iväg för att äta på nån kurdisk restaurang. Åt så jag höll på att spricka och hade fan matkoma i typ 5 timmar sen :O fattar inte hur :/ När vi kom hem sen var alla lite små döda, så hängde med Gulstan o bara kollade film och snackade lite skit på kvällen.

Seg söndag som vanligt, men var iaf ute lite nyss i det fina vädret. Härligt med sol, men fan vad man längtar till sommaren nu ! Fast just nu längtar jag faktiskt bara till Torsdag eftermiddag. Eftersom det betyder Påsklov i 10 dagar! Och dessutom är det snart lördag! 6 dagar kvar...


Ming Palace i onsdags

Kommentarer
Postat av: Sarda

mums-fillibabbaaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback