when i see you ?

ÄNTLIGEN PÅSKLOV!

Kunde inte komma bättre. Har sett fram emot de här 10 lediga dagarna så mycket och dem behövs verkligen! Har inget speciellt alls planerat, men det känns så skönt. Har ändå en hel del saker som jag ska hinna med så tiden kommer nog gå fort. Och även fast en del saker kunde vart bättre just nu så känns det mesta okej och jag är glad!

Men hur kan man inte vara glad när man fyller 18 år om bara två dagar moha :D Var med brorsan o kolla på lokalen idag o den såg riktigt najs ut. Har nästan fixat allt nu, ska iväg till faisa o madde ikväll o ta lite musik från dem så jag kan fixa iordning en riktigt grym playlist till på lördag! Åååh längtar! :D På lördag ska jag bara släppa allt o inte tänka på massa skit, ha roligt med mina vänner o helt enkelt bara FUCKA UUUUUUUUUUUR!

image628 image629

Kommentarer
Postat av: Sarda

Fucka ur för mig oxå 8) Love you darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback