MY SWEET EIGHTEEN!

SÅ VAR MAN MYNDIG MOHA!
image643

Lördagen vart till en början en stressig dag, fix i lokalen, sminkning på Make Up Store, hem fixa håret o äta, sen tillbaka till lokalen för mer fix, byta om o sen började folk komma.

Vi radade upp våra egna helrör på VIP bordet och festen satte igång ;) Musiken var najs o fler o fler folk började droppa in. Jag hade hur kul som helst :D Massa roligt folk, iaf de jag kände haha, och vi dansade massor :D Sen blev det ju såklart lite knas med bråk o allt, men det finns ju horungar till allt så inte så konstigt. Men även trots bråket och att jag vart fett lack där ett tag, så sket jag i det o vi som var kvar fortsatte festa till runt 4 - 5 på morgonen då jag, Faisa, Vickan o Dado upptäckte att det bara var vi kvar hahaha.

Men vi fortsatte flumma oss lite, tills jag o faisa la oss o sov på ett bord i nån timma, innan vickan kom o väckte oss haha. Började städa lite smått men med tanke på vilket tillstånd man var i gick det inte så snabbt haha. Rätt mycket o städa oxå, lokalen såg för jävlig ut. Sando kom o hjälpte till iaf o vid kl 13 var vi klara o drog oss hemåt.

Gårdagen blev en riktig bakis dag, med först påskmat o tårta eftersom vi inte hann det i lördags, sen sova i 3 timmar, vakna o gick med Sando o åt pizza på kvällen haha. Hade som sagt inte sovit mycket så sov gott inatt. Förutom att mina fötter har domnat sen i lördags o vägrar vakna haha, orkar inte gå 8)

Iaf födelsedagen blev mycket lyckad, trots lite tjaffs, men det hör väl till :D






Tack till mina älskade Tjejer ni är bäst! Tack till min bästaste bror och hans underbara kompisar! Tack till Stoffe för allt och för att du var så söt hela dan o kvällen, och sist men inte minst tack till Hoshiar, du är bäst! :D

Och ett stort tack till er andra som var där, jag hade hur kul som helst.
Och Tack för alla fina presenter :D

Till er som tyvärr inte kunde vara där, Natalie, Sarda och min Hulken
I really missed you! :(

Mer bilder HÄR

Kommentarer
Postat av: Sarda

ÄÄÄLSKAR DIG & JAG SAKNAR DIG SOM MEST!! vi syns snart älskling, jävla horungar som ställde till dig på din dag. jag ska ta dem när jag ä i etuna 8) LOVE YA!

Postat av: Sarda

*ställde till det..

2008-03-24 @ 17:03:49
URL: http://mesmerizeee.blogg.se
Postat av: emelie

men vadda vad hande? braket och det? du far faktiskt skriva ett mail och beratta om heeela kvallen for mig eftersom jag inte kunde va dar =)

2008-03-26 @ 14:48:58
Postat av: sandoooo

HAHAHA ALLTSÅ JAG SER DEN DÄR FUUUUUUUULA BILDEN ÖVERALLT!! HAHA! blir cp

2008-03-28 @ 13:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback