Long time no seen!

Okej jag vet jag skriver knappt blogg längre... Men pallar inte!
Är en hel del som händer nu, plugg, fix inför min födelsedag och annat shiet

Min födelsedag ja.. 11 DAGAR KVAR!
FATTA! Sen är man myndig mohahaha :D
Om man bara kunde fixa nån jävla lokal nån gång!!
Det är väl typiskt att man ska fylla på Påskafton, och ännu mer typiskt att hela Eskilstuna helt plötsligt har bestämt sig för att fira påsk i alla lokaler som finns!

Aja dags o sova snart så man orkar med morgondagen. Mkt i skolan nu.
Blir iaf Ming på kvällen imorn med några i klassen eftersom Jala fyller!  ;)

image623image624
♥ Älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Amelia

grattis i förskott då! haha

Postat av: fayya

tihihi älskar dej med:p

2008-03-13 @ 17:38:03
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se
Postat av: Anonym

jag hade önskat att jag kunde tillbringa din 18-års dag med dig. Sorry ännu en gång, du vet att jag verkligen vill, men det blir svårt när man är i ett helt annat land vid den tiden ;( älskar dig baby och grattis i förskott. (L)

2008-03-13 @ 21:43:12
Postat av: Natalie. A

jag hade önskat att jag kunde tillbringa din 18-års dag med dig. Sorry ännu en gång, du vet att jag verkligen vill, men det blir svårt när man är i ett helt annat land vid den tiden ;( älskar dig baby och grattis i förskott. (L)

2008-03-13 @ 21:44:15
Postat av: Sarda

Precis som natta sa, så önskar jag över allt annat att jag hade kunnat vara med dig på din underbara dag. Men ledsen älskling, jag kmr inte kunna närvara. Men jag är säker på att du kmr få det toppen, sån underbar bulle som du är, hihi! Äääälskar dig, vi hörs & ses. Pussar!

(Jag har redan grattat dig, men gör det gärna igen JA MÅ DU LEVA I FÖRSKOTT! GRATTIS FANTASTISKA MATHILDA!)

2008-03-14 @ 19:47:44
URL: http://mesmerizeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback