Errorerrorerror

Syrran åkte hem idag och brorsan åkte i Torsdags. Nu är det tomt i huset igen. Märks verkligen att lovet är slut. Suck :/ Har verkligen verkligen iiiiingeeen lust att börja skolan än. Känner mig inte utvilad, fast det ända jag har gjort på lovet är att tagit det lugnt och segat. Skulle behöva en vecka till där jag bara kunde sova och ta det lugnt. Inte känna nån stress över skolan och ha tankarna på vilka läxor som måste göras. Orkar fan inte mer. Den här terminen kommer bli jävligt jobbig dessutom så det gör ingenting bättre. Dessutom pallar jag inte vinter o mörker längre, inte för att man nånsin pallar det, men den här hösten och vintern har vart värst. Snacka om depression...

Aja blir mer depressed när man sitter o funderar på det så ska sluta skriva. Försökte iaf koppla av idag för att ladda upp inför imorn, bastade läänge, och gosade ner mig bland alla kuddar och kollade på film. Men nu är det nog dags att sova. Försöka iaf. Idrott står först på mitt schema imorn, suck....

Kommentarer
Postat av: Helena

förstår precis hur du känner, gaaah! :/

Postat av: emelie

gympa direkt på en måndagmorgon. inte det roligaste kan jag tänka. har för mig vi oxå hade så nån termin i gymnaiset... puss o godnatt

2008-01-06 @ 23:44:04
URL: http://chezemelie.blogg.se
Postat av: Emilia

haha, hade du ens lätt att sova i natt ? ;D jag är vaken nu och det känns inte som jag har sovit nåt ..(L)

2008-01-07 @ 07:10:26
URL: http://www.bloodrednails.blogg.se
Postat av: Sarda

Stackars honey. Tur att vi börjar på onsdag!

2008-01-07 @ 14:25:20
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback