1:a januari 2008!

Igår var nog den skummaste, eller iaf mest annorlunda Nyårsafton jag har haft haha. Jag var inte så taggad dagarna innan och brydde mig knappt att det faktiskt var Nyårsafton. Jag var inte ens festsugen och ville bara att det skulle bli nytt år. Kanske berodde på att dem jag ville fira nyår med var utspridda lite här o där, annars vet jag inte.

Iaf, eftersom jag inte var taggad hade vi inte planerat nåt speciellt heller. Satt med pyamas till klockan 22 hemma haha, då madde kom. Efter en stund kom även Faisa och vi drog oss ner mot stan för att möta David och Damir. Fyrverkerierna var höjdpunkten och vi skålade med champagne. Var iaf kul att träffa lite folk och önska alla gott nytt år. Efter det drog vi mot Lundby där det skulle vara fest, men när vi kom fram hade dem vi skulle träffa dragit, och eftersom jag inte ens var på fest humör från början drog vi därifrån. David och Damir drog nån annan stans, och jag och Faisa promenerade hem till mig. Hos mig satt vi hela natten och kollade på Vänner, Family Guy och massa annat kul. När hon drog vid halv 7 på morgonen deckade jag skönt, och vaknade för en stund sen.

Låter inte som den ultimata nyåraftonen va? Nej det var det verkligen inte heller haha, men jag hade kul. Hade verkligen inga förväntningar så allt som hände var positivt. Fick iaf börja det nya året på det klassiska Bullen sättet - Med några av mina närmsta vänner, nerbäddad bland alla kuddar och tecken, myskläder, några Vänner avsnitt och choklad! :D


Kommentarer
Postat av: Sarda

Hahah, det var oxå skumt här :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback