Valentine's day

Alla hjärtans dag idag, men det har väl inte undgått nån så haha. Ändå inget speciellt med dagen, men gelehjärtan fick jag iaf o det är ju faktiskt det viktigaste 8) Härlig dag annars! Även fast vi hade ett jävla skit fucking prov, men det är glömt nu som tur är! Solen sken, inget plugg och det kändes redan som lov :D Blev träning, och sedan bara chill i sängen med några vänner avsnitt och annat datanördande som vanligt hehe. Imorn är det fredag och sen LOV!

image611

So every time you hold me
Hold me like this is the last time
Every time you kiss me
Kiss me like you'll never see me again
Every time you touch me
Touch me like this is the last time
Promise that you'll love me
Love me like you'll never see me
again

Kommentarer
Postat av: Natalie A

Bajs på valentine day :P haha

Postat av: Sarda

svar: Hahha. du är min älskling lilla du. Och ja, du borde känna igen stället. Du vet scenen, haha ;) Vi rockade loss där -06 :D (L)

2008-02-15 @ 20:05:33
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/
Postat av: Sarda

Svar: Mitt hjärta är grym hon! Haha ;) (L)

2008-02-15 @ 20:43:19
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skulle firat valentine day med mig bullen, liksom data och sova + mat så såg min dag ut haha!;D

2008-02-19 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback