Holiday - time to celebrate

Fan vad skönt med en söndag där man vet att man inte behöver plugga och gå upp tidigt till skolan imorn! Älskar lov! :D Helgen har iaf gått snabbt som vanligt. Fredagen blev lugn tillsammans med Madde, och igår firades Emma 18år! Var riktigt kul, men dansade så mina fötter gick sönder! O skojar inte allså :/

Hade ingen lust att gå upp ur sängen idag, men drog mig upp för duscha behövde man verkligen! Fick fan 20 drinkar över mig igår, helt klibbig hahah. Sedan drog jag ut på vägarna o lekte arrivattanen. Övningskörde allså :P Fastnade här vid min älskade dator som vanligt sen, o så får man väl se vad man hittar på ikväll. Det är ju looov inga måsten :D

image612image613

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Haha, tack för en grymt kul kväll Mathilda=)
Fatta ett härligt fotbad nu, som bott mot d svullna fötterna, haha=P

Postat av: HELENASCITY

ja skönt med lov!

2008-02-25 @ 19:38:37
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback