Spongebob

Igår firades Sando som fyller 19 år imorgon. Riktigt roligt var det o självklart maxar vi allt. O då menar jag allt från sambuca shoten, tequila racen och chokladfontänen till antal tagna bilder, allsång och dem snyggaste movesen på Nybrons dansgolv haha. Well inget kan gå fel (läs: allt går fel) när klickarna är samlade ;) Tyvärr maxade jag nog även min (sång)röst för min röst var paj hela kvällen igår o min hals mår inte bättre idag direkt. Men men man ska inte klaga när kvällen var lyckad :)

Så idag har d bara vart segdag. Glodde nån rätt B-dansfilm me fayya, sanden o roni o åt allt som gick att äta som vanligt haha. O nu e ja fett trött men pallar inte sova, d e ju lov måste ta vara på nätterna som den nattmänniska jag är :P Läste massa gamla blogginlägg från förra jullovet o upptäckte att ja skrev om typ allt vi gjorde om dagarna, det var skit kul o läsa o på senaste tiden har jag ju inte skrivit så mkt detaljerat så tänkte att man kanske skulle börja me d igen. Kanske boring o läsa för er men LIKE I GIVE A... det är mina memories o d e jag som får goda skratt sen så ;) Kommer säkert inte palla skriva mer ändå haha men i'll give it a try iaf.

Nu kom min bror hem så nu ska vi käka Byllar moha :D
Pyss o krrraaaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback