The End



Sammanfattning 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaa det är klart, tråkigt liv annars fan haha

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nee

Dog någon som stod dig nära?

Nej *knock on woods*

Vilka länder besökte du?

Egypten och Danmark

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Som vanligt är det väl varmare sommardagar

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
22/3 - min födelsedag
19/6 - Jay Z konserten

Vad var din största framgång 2008?

Hela jag är en framgång 8)

Största misstaget?
Bortsett från att hela jag är ett misstag som klantar mig rätt ofta 8) så gjorde jag nog inga såna misstag som frågan syftar på..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har man väl vart men inge allvarligt

Bästa köpet?
Shiet vad svårt, vet faktiskt inte. Jay Z konsertbiljetterna kanske, elr nåt..

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, snacks, kläder och... aajust mat 8)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja såklart många saker :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Oh shiet fööör många. Men först o främst, the main one helt klart Lil Wayne - Lollipop. Den har hängt med ända sen typ februari tills nu.. Sen såklart massa andra typ Ganjaman, Lady, Crank that souljaboy, Infinity, Love is Wicked, Beautiful Lady, Mamacita, Dopeboy + massa fler ja inte kommer på nu..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag är alltid glad.. nästan iaf, men har vart som vanligt

Vad önskar du att du gjort mer?
Kaaaanske att jag skulle sökt jobb.. lazy me 8)

Vad önskar du att du gjort mindre?
hmm.. finns nog inget tror ja?

Hur tillbringade du julen?
Med familjen och Mummu :)

Hur många one night stands?
Nada

Favoritprogram på TV?
Friends, Scrubs, Gossip Girl, The Hills, Greys.. fast iofs tittar ja alltid på datorn men iaf 8)

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hahahahaha OM ja gör....

Bästa boken du läste i år?

Har inte läst så mkt i år som ja brukar, shame on me, men typ Veronica decides to die me Paulo Coelho var den senaste o den va goood!

Största musikaliska upptäckten?
Att jag verkligen, o ja menar verkligen, inte har sångröst 8)
(but i dont give a.. ja sjunger hur jävla mkt ja vill ändå moha)

Något du önskade dig & fick?
Javisst :)

Något du önskade dig men inte fick?

Jadå så är det ju alltid.. livet kallas det :P

Årets bästa film?
Oh shiet.. minns inte ens vilka filmer som kom det här året? :S Elr joo SATC the Movie ju! Får väl säga den eftersom man väntat på den så jävla länge. Men fanns många andra bra filmer oxå :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade fest :) en dag man inte glömmer i första taget haha ;)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer cash probably.. men annars så har jag nog inget o klaga över! Gillade 2008 o kommer fan sakna det...

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min stil.. som vanlligt

Vad fick dig att må bra?

Många saker! Familj, vänner, mat, musik, sol, aa allt sånt man mår bra av :)

Vilken kändis var du mest sugen på?

T.I ? 8)

Vem saknade du?

Jag saknar alltid Sardonia som bor för långt ifrån mig. O så saknar jag min bror i GBG oxå, o min syster saknade jag som fan i våras när hon var i Mocabique men nu bor hon ju hemma igen så :D

De bästa nya människorna du träffade?

Hmm har inte så bra koll på vilka nya ja träffat d här året haha. Men typ dem man lärt känna bättre blir väl Rafi o grabbarna grus isf :) Kanske typ Gimma o Dahir oxå, dem va nya :P

 

Finns det någonting du ångrar med 2009?
Jag brukar inte lägga ner tid på o ångra saker ja gjort, d tar mig ingenstans...

så nej ja ångrar inget :)

Vilken del av 2008 var bäst?
Sommaren är väl alltid den bästa tiden på året och så även i år. Men jag älskade våren oxå, Maj var en härlig månad har jag för mig, nedräkningen till sommarlovet ju, så den tiden var oxå jävligt najs! ;)

Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Jag har verkligen ingen aning. Och för första gången kan jag säga det och verkligen mena det haha. Eller iofs vet jag att första halvan kommer vara stressig, jobbig och full med plugg. Samtidigt som det kommer va fix o väntan på studenten vilket nog kommer kännas härligt ändå :D Men sen efter 6 Juni är det tomt. Sure, vissa planer finns som nog blir av,hoppas jag iaf!, men annars har jag ingen aning hur mitt liv kommer se ut efter studenten... Men känner på mig att 2009 nog kommer bli ett underbart och spännande år! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback