Everyday is a gift



Och så var det fina vädret borta igen. Ligger här i sängen och lyssnar på regnet, har inte orkat röra på mig sen jag vakna för typ 2 timmar sen. Snacka om att min energi försvinner direkt när det blir dåligt väder hehe. Man blir så seg orkar inte hitta på nåt men ändå dör jag av rastlöshet... i-landsproblem till max.

Ligger och tänker på att det bara är drygt 2 veckor kvar av sommarlovet nu :| PANIK! Tror aldrig att jag haft sån stor ångest över att börja plugga igen som jag har nu. Aldrig vart så skoltrött allså. Och alla säger jämt, "aa men bara ett år kvar nu ju d går snabbt" Ja d kanske d gör men orkar verkligen inteeeeeee. Vill bara leva så som jag gör nu under sommaren; inga måsten, inga krav, inga rutiner och bara göra dagarna till vad man vill. All min energi till att ta tag i saker lixom bara försvann när sommaren började. Jag som hade tänkt fixa körkortet och kanske nåt jobb nu under sommaren, orkade verkligen inte göra något av det när jag väl blev ledig. Och tanken på att om två veckor börja plugga om dagarna igen är fan skrämmande :/

Aja får väl försöka att inte tänka på det och istället se till att göra de sista två veckorna till nåt bra och nåt att minnas under tråkiga skoldagar sen. Även fast vi inte gör nåt spec om dagarna så är vi ändå bra på att ta tillvara på våra stunder och göra det bästa av dem. Det älskar jag mina vänner för!

Nu ska jag sluta babbla massa ointressant shit och istället leva efter mitt motto, Crea Diem, som ni nog alla känner till vid det här laget. Spöregn o inte så varmt ute? Hmm... vattenpipa i Kina huset där man kan höra regnet smattra kanske? ;)

Peace Out!


Kommentarer
Postat av: Fayya

HAAHHAHAH DU E KNÄÄÄPP

FILAAA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback