Im tired of being tired!

Ma gaaaaad vad trött jag är! Har sovit max 5 timmar de senaste dygnen allså. Och typ värsta morgonen i mitt liv idag fan:

Somnade efter 6 nångång, finally, men väcks kl 9 av att våran äckliga hemtelefon ringer. Den ringer typ konstant i en halvtimme elr nåt, ända tills nån istället sätter fingret på ringklockan i typ 10 min. Och jag som sover me öronproppar hör allt men faaaar faaaar away o tänker vad fan mamma håller på med haha. Sen helt plötsligt är det nån som bankar på mitt fönster o ropar mathilda. Men jag som är helt yrvaken fattar nada o fortsätter sova. Går tyvärr inte så bra så ger upp efter en halvtimme o då ser jag att jag har typ 6 missade samtal från pappa. Asså hur fan sov jag egentligen haha :S

Det visade sig att d va min faster som skulle komma o låna nånting bara men d gick inte så bra eftersom jag sov haha. För att inte typ dö på plats när jag väl vaknat tryckte jag i mig koffeintabletter som hållit mig vaken hela dan tills typ nu. Just nu vill jag bara lägga mig ner o sova i ett dygn elr nåt, men neej ska inte! Kommer aldrig somna ikväll igen om jag sover nu så istället ska jag dra köpa typ 5 energidrinkar o röka vattenpipa haha. That will keep me awake ett tag iaf.

Aja nu har jag som vanligt babblat på om ointressanta saker så ska sluta o mova mitt fat ass från stolen o dra ut istället. Simma lugnt!

P.S Energidrink (BURN!) och Lion är min nya drog, need it typ varje dag, Try it! D.S

Kommentarer
Postat av: mickis

svar: hahah aa jag har kollat på sony ericsson G902 men den är sådäääär :( ville ha den först men inte när jag hade den i handen, fast den är den bästa i sony ericssons väg iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback