Back again

Efter en vecka i 30 - 35 gradig värme o sol i Egypten, var man hemma i kalla tråkiga Sverige och Eskilstuna igen. Eller jag kom ju igår natt men iaf hehe. Veckan var hur bra som helst. Hotellet var grymt, vädret var grymt och maten var grym! Massa sol o bad på dagarna. Frossa i frukost, lunch och kvällsbufféer. Några korta turer på Hurghadas gator o affärer efter middagen innan det vart biljard, vattenpipa eller nån drink i baren och kolla på något uppträdande på kvällen. Som en lugn skön semester ska vara alltså!

Bilder kan ni se
HÄR

image652image653

Och nu var man alltså hemma i Etuna igen. Komiskt att se att allt är precis sig likt, och man hinner inte ens vara borta en vecka utan att man skjöls över med massa shiet så fort man är tillbaka. Men men thats reality here inte mkt man kan göra tyvärr. Blev att träffa massa folk man har saknat iaf o det är alltid kul! Speciellt Natalie som jag ju inte har träffat på nästan en månad! Träffade Madde på stan efter skolan, sen hem o så kom Gulstan och jag lagade mat och vi åt o babblade massa shiet. Gick och mötte Sando o sen gick vi till Madde där Faisa var. Vi invigde min och Faisas vattenpipa som jag köpte i Egypten, snackade massa skit, åt och bara flummade som vanligt. Där är iaf något som är bra med Eskilstuna och att vara tillbaka igen, mina tjejer! <3

Men nu ska jag sova. Piz out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback