Baambooo

Igår firade vi Pappa litegrann genom att äta ute på Bamboo med några släktingar. Alltid roligt att träffa släkten, och alltid roligt att djura buffé mohaha! På kvällen blev det lite basket i Fröslunda med Sando, Gulstan, Madde och Fayya, och självklart vattenpipa oxå! Bästa! :D

Idag har jag bara packat o grejat eftersom vi åker imorn! Yeey :D Jag o brorsan satt o läste lite om Egypten oxå, tävlade om vem som kunde lära sig mest elr nåt haha. Det sluta ändå med att vi båda satt o läste sidorna om maten och vattenpipor haha, så man kan väl räkna ut vad vi kommer göra därborta haha. Men som sagt det är en Hakuna Matata vecka ju, så det blir att maxa allt! ;)

Nej nu ska jag röra mig utåt istället, ta en runda i Fröslunda elr nåt, förbi tjejerna ska jag iaf. Måste säga hejdå ju! Eller ne rättare sagt måste kolla vad de vill att jag ska köpa till dem därborta hahaha! Piz and luv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback