Wednesday

image394image395

SENASTE

Saken du sa: Skrattade högt åt nåt Vickan sa på msn haha!
Mat du åt: Falukorv och makaroner, elr åt en glass nyss iofs (A)
Puss: Fishken idag kanske hihi
Låt du hörde: Kanye West - The glory
Film du såg: hmm minns inte, something new kanske
Känslan: Chokladsug :(
Resa: Bussresan hem från stan idag
Glädje: Att jag är klar med plugget!
Ilska: Är inte arg =)
Gången du var utomhus: Några timmar sen hehe

VAD

Har du gjort idag? Skola, besök på stadshuset och pluggat :(
Ska du göra ikväll? Kolla scrubs sen sova :D
Gjorde du igårkväll? Pluggade :/
Ska du göra imorgon? Skola, stan kanske och antagligen plugga lite 8)
Har du på dig? T-shirt och stora basketshorts
Gör du just nu? Fyller i den här listan :)

Kommentarer
Postat av: emelie

åh då hann du lyssna klart på graduation innan jag ens hunnit lyssna! fusk ju, va ju jag som fixade den till dig. jaja men jag har ju iof suttit och lyssnat på winnerbäck hela kvällen så jag klarar mig ;o) finns inget som går upp mot en äkta cd-skiva, särskilt om man får den på posten exakt den dagen den släpps! hihi. puss på dig nu måste jag sova


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback