Special broownies

Första dagen på länge utan plugg! Det firade jag rejält genom att baka Brownie moha! Dock blev den inte så bra som jag hoppades på. Faisa is still the master of the masters på den fronten ;)

Utan något plugg blev man istället rastlös så vet inte vad jag har sysselsatt mig med. Bakat, diskat (belive it or not!) och allmännt ruttnat. Kollade Idol iofs och selvfølgelig den danska serien Örnen!

image396
En vanlig konversation med min käre "normale" broder HAHAHA!
Antar att det är för att jag är så rastlös som jag finner detta mycket underhållande hahahaha. För inte har jag dålig humor iaf 8)

Kommentarer
Postat av: Sarda!

Hahah, tack bebis! Lovar skrev del 5 NYSS, asså typ på en halvtimme. Så 6:an finns inte just nu. Men den kmr, en vacker dag :$ Puss på dig hjärtat!

Postat av: Fayya

HAHA fett söt:) sorry att jag ej svara du kunde fått mitt kungliga recept... yeah right haha LOVE

2007-09-28 @ 17:17:05
URL: http://FayyaOchMaddes.blogg.se
Postat av: emelie

ja sådan är han, vår käre broder :p men mathilde krullfagre den historien hade jag aldrig hört, men han fick ju till det riktigt bra hahahaa lilla krulltott

2007-09-30 @ 21:43:16
URL: http://chezemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback