Gimme more

Ledig dag idag. Mycket skönt förutom att det regnade då! Var både hos frisören och på en Make-Up rådgivning på Bodyshop. Känns helt okej med håret och det var kul att få lite sminktips :)

Imorn drar dansen igång igen. Ska bli riktigt kul! Var ett bra tag sen nu. Hur det kommer gå är en annan fråga. Har världens träningsverk i benen efter idrotten i skolan igår. Så vältränad är jag lixom haha. Inte blir det bättre av att man segat 10 veckor under sommarlovet heller. Har en känsla av att jag kommer vara lagom mörbultad på torsdag.

image364
GE MIG DENNA!

Eller det duger bra med den
HÄR med, eller DEN, eller DEN oxå!

Eller ge mig en trisslott med vinsten 25 000 kr varje månad i 25 år.
Precis vad jag skulle behöva just nu i dessa shoppingtider 8)


Kommentarer
Postat av: mickis

hahaha ge dig alla väskor! :D

Postat av: Sarda!

jag vill oxåååååååå ha den där!!! :(

2007-09-05 @ 19:04:38
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback