Do you understand the word that's coming out of my mouth

Att gå i skolan till kl 16 på en Fredag är nog den sämsta idén man kan komma på. Hur många är pigga och orkar plugga sista lektionen då? Speciellt om det är en jobbig Historia Lektion oxå. Livet är hårt säger jag bara!

Psykologi lektionen idag var ju iaf rogivande. Eller tydligen tyckte iaf klassen det var mycket intressant att ge sin bild av psykopater och ordet CP fick en helt ny innebörd: CykelPeddo HAHA!

Blev en seg kväll. Kollade på Rush Hour 3 hemma hos Ash. Jag som längtat efter den filmen var inte så intresserad när jag väl tittade. I stort sätt same story all over again men Chris Tuckers repliker var som vanligt roliga så den bjöd på några asgarv iaf.

Jag som hade tänkt lägga mig tidigt idag sitter här fortfarande. Typiskt mig! Men nu ska jag banne mig (emelie du har smittat mig!) ta och krypa ner i min mysiga säng. Har en del saker att göra imorn så vill försöka komma upp relativt tidigt, dvs inte senare än 12 haha! Nej men det är nämligen ingen vanlig lördag imorn, utan det är 1a September, Faisas Födelsedag! ;)



Dagens:
Dialog mellan Anonym1 och Anonym2
A1: Håll käften!
A2: Håll käften du!
A1: Säger du ett ord till så slår jag sönder dig!
A2: Va?
*SMAAAAAAAACK*

HAHAHAHAHAHAHA!
A2 vill dock vara anonym i detta sammanhang,
men jag kan avslöja att personen är född just idag (1 Sep) för exakt 17 år sen 8)

Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHA, asså det där liknar ju det jag läste i tidningen om pms kvinnan,fast en lite snällare variant(a. haha, stackars faisa :( men grattis till henne iaf :) och mathilda, i miss you so :(

Postat av: madde

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH!

2007-09-01 @ 06:58:32
Postat av: Sarda!

Hahahhahahaha 8)

2007-09-01 @ 15:01:40
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/
Postat av: Fayya

HAHAHA de här var du typ: Jag tänker inte säga vem de är ... Men hon börjar på F och slutar med aisa haha =) älskar dej

2007-09-02 @ 01:19:26
URL: http://FayyaOchMaddes.blogg.se
Postat av: Mathilda

Faisa: HAHA just ja så var det 8)
Tänkte bara reda ut en sak, det är inte jag som är A1 om ni trodde det! Utan han börjar på A o slutar på ntey HAHAHA 8)

2007-09-02 @ 02:50:39
URL: http://bulleens.blogg.se
Postat av: Fayya

HAAHAHAHAHAHAHAHHA !! u are siiiick man =) älskar dig myycket

2007-09-02 @ 13:58:50
URL: http://afroditesday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback