When autumn leaves the trees ar bare

image455image457

Äntligen är det lov!
Ser fram emot en riktigt skön vecka. Sova, hitta på skojs med tjejerna, fortsätta på mitt SATC maraton och på Torsdag bär det ju som sagt iväg till syrran i Växjö. Ska bli riktigt roligt!

Idag blev det en trip till IKEA med pappa vilket var skoj som vanligt. Älskar IKEA! Köpte dem efterlängtade doftljusen; ett med doft av choklad, ett med kola, och ett ljus med Kanelbulledoft mohaha! :D Just ja! Min lycka var gjord när vi var och handlade på Ica Ekängen för en stund sen, och jag upptäckte att de hade Ben&Jerrys glass! Wehoooo! Så självklart fick favoriten Choklate fudge brownie följa med hem, och den ska avnjutas inatt tillsammans med några Sex and The City avsnitt. Som madde sa "man kan tro du är deprimerad" HAHA.

Nej nu ska jag kila hem till Sando. Blir en skön Filmlördag för våran del idag.

Kommentarer
Postat av: Sarda!

Haha, niiiice twins forlajf!!! Faan babe synd att vi inte kan ses på lördag, men jag kmr vääänta på dig! You have to cooome to me, I can give you what you need 8) Hahah! (L)

Postat av: MaDeLiÑo

nämen vad
fina små bilder hihihi

2007-10-28 @ 18:08:42
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Fayya

Ey om du ändå ska komma till sando ta med Ben&Jerry's hahaha =) puss

2007-10-29 @ 12:44:41
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback