Vad tänker du på när du hör ordet...

Grön: Sommar, gräs och mitt rum
Sockervadd: sött och törstframkallande
Ost: smält ost!
USA: Storstäder som NY och LA och musiken
Utanför: utanför mitt hus
Picasso: skumma tavlor
Krulligt: mitt hår
Sex: nudity
Frukt: äpple och apelsin
Alkohol: parteeey!
TV-shop: ruttna träningsmaskiner haha
Pyssel: klippa, klistra osv.
Skräckfilm: mörkt och läskigt

Betty Boop:
sminkgrejer typ
Kusin: emilia
Skitfilm: hannibal rising!
Humor: skratt!
Paris Hilton: pengar
Dricka: cocacola eller sprit
Jesus: kors
Doft: parfym
Julen: mysigt, rött, snöigt och kallt
Vass: en vass kant typ
Varmt: sommar och varm choklad
Medeltiden: bläää! skola ju
Mardröm: när jag körde bil, blev jagad, gasen funkade inte och kunde inte köra mer än 90km/h hahaha!

Skönt:
hmm hahahha...
Begravning: morbror <3
Humanist: humanity, tänker alltid alla ord på engelska haha
Bröllop: Binars och Sakars i somras
Barndop: lillkusin Carl-Williams
Kärlek: hjärtan, rosa moln
Döden: sorg
Sommar: soooool, värme, bada, grilla, festa, vattenpipa, ute, basket, shorts
Äcklig: spindlar
Djurpark: parken zoooo
Härligt: när allt går bra, sommaren
Vinter: snö, kallt, pulka och snöbollskrig
Läskigt: omen saker, deja-vu upplevelser, skräckfilmer

Kommentarer
Postat av: My

kul lista :)

Postat av: mickis

o veeem fick du den av? :D

2007-10-18 @ 22:43:48
URL: http://mikaelasedell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback