It's just puppy love

Boooooooring! Japp, har verkligen inget att skriva om. Händer inget kul nuföritden känns det som. Har inte ens nåt plugg att skriva om eftersom vi inte har nåt! Konstigt att när man har plugg så är det miljoner driljoner andra saker som man vill göra, och när man inte har plugg så har man absolut ingenting att göra istället. Eller jag orkar inte göra något heller så det blir bara att man hänger framför datorn eller tvn.

Brorsan var hundvakt idag så han kom förbi ett tag med hunden. Riktigt fin rotweiler! Helt sjukt lugn och väldresserad var hon. Fan jag vill oxå ha en hund! En ljusbrun tjockis pitbull vid namn Bullen mohaha. Hmm känns som jag härmar någon lite där kanske hehe....

Ska sluta babbla och göra nån nytta istället. Typ kolla på Scrubs elr nåt haha!

image435

Kommentarer
Postat av: mickis

nawwww vad söt bild! =)
jag förstår det där med att man inte orkar göra något :O

Postat av: mickis

HAHAHAHAHAH JA DOM ÄGER . HHHAAA HHAAA - HHHAAA
(mansröst)

2007-10-19 @ 17:45:37
URL: http://mikaelasedell.blogg.se
Postat av: Sarda!

Du vet ganska mkt du 8)

2007-10-19 @ 19:07:46
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback