If I were Chocolade - I would probably lick myself

Jahapp. Mickis tyckte att jag skulle skriva blogg för att visa att jag levde så får väl göra det. Hej mickis, jag lever! 8) Har inget att skriva om heller. Inte ens plugg! Nej tro det eller ej men idag har jag faktiskt inte pluggat. Orkade inte helt enkelt, och var inget viktigt till imorn så bäst o passa på att ta det lugnt. Fast iofs bestämde jag iaf mig för vad jag ska prata om på mitt Informerande tal på Retoriken nästa vecka - Choklad! Yepp yepp är man Bullen så är man ;)

Nej nu ska jag sluta tråka ut er med mitt bullshit. Får ta o göra nåt vettigt istället, typ sova elr nåt. Imorn kommer Brorsan hem iaf :D

image418image415image416
Mickis önskade även bilder på choklad så... 8)

Kommentarer
Postat av: mickis

bra att du lever haha :D åååhhh feeetttt gooooooottttt det vattnas i min mun :( ångrar mig nu, ta bort! tack för inlägget snuttan (L)

Postat av: emelie

nämen fy mathilda. du får inte göra så! lägga ut bilder på värsta smarriga choklanden.... nu blir jag ju sjuuuukt sugen! =( inte bra inte bra. fast bra ämne att snacka om hehe. jag skrev ett arbete i naturkunskap b på gymansiet om choklad och de ämnen som finns däri som gör en lycklig hehe. nu ska jag iväg och träna. banne mig ingen choklad idag för min del, för jag har ätit rester av helgens lösgodis både söndag och måndag... :S kram på dig

2007-10-09 @ 17:47:37
URL: http://chezemelie.blogg.se
Postat av: Sarda!

Ooooooooooooh choklad!! Fyfan va GOTT!! Nu måste jag dra och hämta en bit marabou bara för det 8) haha!

2007-10-09 @ 18:07:23
URL: http://mesmerizeee.blogg.se/
Postat av: Carro

Mmm, vad sugen man blev på marabou nu :P!

2007-10-15 @ 16:12:58
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback